سهراب سپهری
دل نــــــــــــوشــــــــــته
بودن من بی مخاطب است!!! امانوشته هایم همه برای تنهایی های کسانی است که مثل من هستند!


تا شقایق هست زندگی باید کرد...

 

دشت هایی چه فراخ

 

کوه هایی چه بلند

 

در گلستانه چه بوی علفی می آمد

 

من در این آبادی، پی چیزی می گشتم

 

پی خوابی شاید

 

پی نوری، ریگی، لبخندی

 

من چه سبزم امروز

 

و چه اندازه تنم هوشیار است

 

نکند اندوهی، سر رسد از پس کوه

 

زندگی خالی نیست

 

مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست

 

آری

 

تا شقایق هست، زندگی باید کرد

 

در دل من چیزی است، مثل یک بیشه نور، مثل خواب دم صبح

 

و چنان بی تابم، که دلم می خواهد

 

بدوم تا ته دشت، بروم تا سر کوه

 

دورها آوایی است، که مرا می خواند...

سهراب سپهری

 



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت21:04---16 مهر 1393
بی تو

خانه ام را

شناسنامه ام را

گهواره ام را پیدا نمی کنم

بگذار گورم را هم گم کنم


2khMale ShaHe PariOon
ساعت16:00---15 مهر 1393
خیلی عالی بود.وبتم حرف نداره

مبیلی
ساعت15:58---15 مهر 1393
قشنگ بود..
به منم یه سری بزن نظراتو بگو ممنون


بیکس
ساعت11:52---15 مهر 1393
سلام عزیزم وب قشنگی داری موفق باشی

ghazal
ساعت9:45---15 مهر 1393
روزی از دل پرسیدند: کی شادی؟

گفت: هر وقت که عزیزی یادم کند

پس خدایا آنکه صادقانه مرا یاد می کند

عاشقانه نگاهش کن.


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠
ساعت23:47---12 مهر 1393
من از دوری تو مثل شبای جاده می ترسم


من از هر کی که مثل من بهت دل داده می ترسم


یه جوری رفتی تو قلبم یه جوری گیر احساسم


که هیشکی و به غیر از تو به رسمیت نمی شناسم نمیدونم عرفان بهت گفت یانه موافقیم با مغز درفته بلینک بعد خبرم کن گلم


ghazal
ساعت19:33---10 مهر 1393
افق تاریـک،

دنیا تـنگ،

نومیدی توان فرساست، می دانم!

ولیکن ره سپردن در سیاهی، رو به سوی روشنی زیباست!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







- - - - - - -